Om oss m.m.

Styrelse 2018

styrelsen

Ovan – styrelsen i arbete.  Från vänster Karl Willborg, Christina Gustafsson, Siw Karlsson, Eva-Britt Willborg, Britt-Marie Torstensson och Lennart Selrot.

Christina Gustafsson, ordförande

Fjällvägen 14
459 31 Ljungskile

Integritetsskydd, Dataskyddsförordningen

Uddevalla Konstförening skickar ut en rad inbjudningar och andra digitala utskick, bland annat för att tipsa om konstutställningar och andra aktiviteter i föreningen. För att kunna sända dig sådan information har vi uppgifter vårt digitala medlemsregister med ditt namn, din postadress, e-postadress och telefonnummer. Dina personuppgifter blir aldrig tillgängliga för tredje part. Endast de personer som behöver behandla personuppgifter för ovan nämnda ändamål har tillgång till dina personuppgifter. Alla personuppgifter behandlas i enlighet med gällande dataskyddslagar. Dina personuppgifter sparas så länge du vill få våra utskick.

Du kan när som helst välja att avregistrera dig och i samband med det upphör vi med databehandling för ovan angivna ändamål och tar bort dina personuppgifter från vårt register. Vill du veta vilka exakta uppgifter vi har om dig så kontakta vår kassör (se styrelseförteckning ovan)

Vill du läsa mer kan du gå vidare till  Datainspektionen